Monday, August 5, 2013

Deko deko

Hai
ushh..da lama krik krik...
hari ni rajin terlebih..tu yg curahan sikit..hehe...
ok..title pun deko deko.
so faham2 je la ek..
almaklum..
raya kan nak dekat...
kami anak beranak turun padang la katakan...mendekoret rumah pondok kami...hehe...


Hmm...memandangkan raya kali ni jatuh bulan 8 yakni bulan di mana adalah besday our mum...
so...
ktorg adik beradik plus ayh tunaikan la hajat mak yg dah lama gila ngidam nk ada sofa baru..
haha...ok..xpayah nak poyo sangat la...
aku just bg idea je...
nak kluar ongkos x mampu lagi...hehe..
Tapi ni x la tunaikan sgt sebab mak pun ada keluar duit jugak nak beli sofa tu...so...
kira cincai la kan...

Susah jugak nak pilih perabot ni...
masuk je kedai..rambang mata aku...
semua benda aku nak...haishh...over gila la aku ni...hehe
nanti bila dah ada rumah sendiri mesti best...
lg best kalau ongkos banyak..just point2 je...haa..
berangan2...

ok..sementara my mum n dad pilih sofa baru...
so..
aku n adik aku nak menggedik kejap...fefeeling gitu...haha...







ni pulak bunga hasil gubahan aku...
walaupun x la lawa sangat...ada aku kesah...janji aku suka..haha




No comments:

Post a Comment